PROCEDURY AKTYWACJI KONT
DEFINICJE
- Dystrybutor – firma Gamax
- Odbiorca, klient – potencjalny lub aktualny klient firmy Gamax rozpoczynający współpracę za pomocą systemu Gamax.pl
- System GAMAX.pl – oprogramowanie internetowe umożliwiające realizowanie autoryzowanych zamówień towarów przez Dostawcę na wniosek Odbiorcy.
ZAŁOŻENIA WSPÓŁPRACY
- Dostęp do systemu Gamax.pl jest możliwy tylko dla klientów fizycznie zarejestrowanych w wewnętrznych systemach firmy GAMAX.
- Dostęp do systemu jest opcjonalną formą współpracy obecnych klientów firmy GAMAX
- Dostęp jest możliwy tylko i wyłącznie dla firm (ze względu na prawo o handlu drogą elektroniczną)
- Dostęp do systemu GAMAX.pl jest umożliwiony na drodze zaproszenia lub wyrażenia chęci przez którąkolwiek ze stron do rozpoczęcia współpracy za pomocą dodatkowego – internetowego kanału transakcyjnego
- Klient otrzymuje dostęp do systemu pod warunkiem podpisania Umowy o współpracy (roboczo nazwanej Umową Dealerską) jednoznacznie określające zasady i warunki współpracy, kwestionariusz osobowy określający, kto ma uprawnienia i jest odpowiedzialny za składanie zamówień drogą elektroniczną oraz Regulamin samego systemu GAMAX.pl
1. Klient otrzymuje od handlowca list z zaproszeniem do podpisania Umowy o współpracy. W umowie winny być zawarte punkty precyzujące zasady współpracy przy zamówieniach realizowanych kanałem internetowym.
Integralną częścią umowy muszą być ZAŁĄCZNIKI:
- KWESTIONARIUSZ OSOBOWY zawierający informację o firmie, osobach reprezentujących firmę oraz: Adres korespondencyjny, Osoby uprawnione do składania zamówień (Imię, nazwisko, funkcja, telefon, email), Osoby uprawnione do odbioru towaru (opcjonalnie)
Uzupełnieniem Umowy powinien być Regulamin użytkownika systemu www.gamax.pl
2. Po podpisaniu i dostarczeniu dokumentów do Dystrybutora , a następnie po ich pomyślnej weryfikacji, Dystrybutor nadając Dealerowi numer Klienta umożliwia uruchomienie procesu aktywacji konta w systemie www.gamax.pl. Wszelkie informacje niezbędne do uruchomienia systemu zostają drogą tradycyjną dostarczone Dealerowi wraz z podpisanymi dokumentami.
3. W formularzu aktywacyjnym wprowadza się unikalny numer Klienta (identyfikator) oraz wygenerowane wcześniej hasło startowe.
4. Proces aktywacji wymaga potwierdzenie u Obsługi systemu www.gamax.pl
5. Dealerowi otrzymuje potwierdzenie uruchomienia konta.
1. Zmiana danych w systemie wymaga formy pisemnej (należy przygotować odpowiednie arkusze)
2. Dane Odbiorcy zawierają informację o Płatniku jak i o Odbiorcy. Modyfikacja tych danych wymaga formy pisemnej (system automatycznie pobierze zmiany z wewnętrznego systemu Mobilnej sprzedaży
1. System automatycznie synchronizuje informacje o asortymencie już wprowadzonym na witrynę GAMAX.pl
2. Rabaty ustalane są według systemu grup rabatowych
3. Cena końcowa uzależniona jest od formy płatności – należy ustalić końcowe formy płatności:
- Przedpłata na konto
- Płatność gotówką przy odbiorze
- Płatność przelewem z terminem